הצג נושאים ללא תגובות | הצג נושאים פעילים
|
עמוד 1 מתוך 1
|
[ 2 הודעות ] |
|
מחבר |
הודעה |
שירן
|
נושא ההודעה: איך להשתמש נכון בסילבוס בכתיבת עבודה? פורסם: ד' אוקטובר 11, 2017 8:55 am |
|
הצטרף: ד' אוקטובר 11, 2017 8:28 am הודעות: 6
|
היי לכולם,
קראתי מאמר של טופ סמינר על איך למקד את העבודה/סמינריון לפי הסילבוס שמחלקים לנו בקורס (מצרפת קישור: http://topseminar.co.il/%D7%A1%D7%99%D7%9C%D7%91%D7%95%D7%A1-%D7%91%D7%A2%D7%91%D7%95%D7%93%D7%95%D7%AA-%D7%90%D7%A7%D7%93%D7%9E%D7%99%D7%95%D7%AA-syllabus-%D7%9B%D7%9E%D7%94-%D7%94%D7%95%D7%90-%D7%91%D7%90%D7%9E%D7%AA/) רשום שם שמומלץ לחפש סילבוסים של שנים קודמות כדי לקחת רעיונות של מאמרים שיהיה אפשר להשתמש בהם בעבודה שאנחנו מגישים. רציתי לשאול אם למישהו יצא להשתמש בשיטה הזו ומצא מאמרים שניתן להשתמש בהם וזה עזר לו.
תודה!
|
|
חזור למעלה |
|
 |
ספיר
|
נושא ההודעה: Re: איך להשתמש נכון בסילבוס בכתיבת עבודה? פורסם: ש' אוקטובר 28, 2017 4:11 pm |
|
הצטרף: ג' יוני 13, 2017 4:08 pm הודעות: 7
|
היי שירן,
השיטה הזו אכן עובדת טוב וגם חוסכת זמן יקר בחיפוש מאמרים. אני נעזרתי בעבודה שהגשתי בחברה שנקראת אקדליסט. הם ביקשו ממני את הסילבוס וגם לראות אם אני מצליחה לאתר סילבוסים של שנים קודמות ולפי זה לקחנו מאמרים ממש טובים מהרשימת קריאה הישנה, והמאמרים האלה היו מצוינים וממש עזרו לי לבסס עליהם את העבודה. אז לשאלתך - כן, ממש רצוי ומומלץ להתאמץ קצת ולחפש סילבוס של שנים קודמות, זה משנה מאוד כשזה קשור לעבודות אקדמיות. יש להם המון הסברים וטיפים באתר על זה: http://acadelist.co.il
|
|
חזור למעלה |
|
 |
|
עמוד 1 מתוך 1
|
[ 2 הודעות ] |
|
מי מחובר |
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד |
|
אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
|
|
Bridge by mehdiplugins.com
|
|